Besøg vores udstillere:

Kontrakt og vilkår for udstillere.
Stande på minimum 2 meter bord, kan bookes af privatpersoner eller firmaer ved at benytte online tilmeldingen: www.stenmessen-kbh.dk/dk/udstiller/book-stand-paa-stenmessen

Bindende aftale om deltagelse på messen anses som indgået, når udstiller har udfyldt og indsendt tilmeldingsformularen via webside eller post og vi har bekræftet denne.

Priser 2017:

2 meter bord: Kr. 792,- (990,- inkl. moms)
4 meter bord: Kr. 1584,-  (1980,- inkl. moms)
6 meter bord: Kr. 2376,-  (2970,- inkl. moms)
8 meter bord: Kr. 3168,-  (3960,- inkl. moms)
10 meter bord: Kr. 3960,- (4950,- inkl. moms)
12 meter bord: Kr. 4752,- (5940,- inkl. moms)

- Ved mere end 12 meter kontakt os venligst på email Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.

Lejen forfalder som følger :
Der udsendes en pro-forma faktura pr. email (eller post hvis email adresse ikke forefindes). Kvittering for betaling udleveres på messen. Den fulde betaling skal være indgået på arrangørens konto senest 9. August 2017. Overhold venligst betalingsfristen, det letter administrationen og giver bedre tid til at markedsføre messen!

Fortrydelsesret:

  • Ved afmelding senest 60 dage inden messens faktureres intet.
  • Ved afmelding 60 til 30 dage før messen opkræves 50% af lejens pris.
  • Ved afmelding mindre end 30 dage før messen er det fulde lejebeløb forfaldent.

Kontrakten giver udstilleren ret til :
Salg af sten, mineraler, fossiler, (sten) gaveartikler, slibemaskiner, slibe tilbehør og andre genstande der må opfattes som samhørige med disse kategorier.
Standopbygningen består af borde på 2x0,8-1 meter. Mindst en tilgængelig stikkontakt (indenfor 15 meter ). Strømforbrug (Max. 100W per meter bord, benyt gerne LED lys).

Udstiller er selv ansvarlig for følgende:
Lys og forlængerledning. Ophængning af udleverede firmanavn og standnummer. Dekoration af standen.
Gulvet i hallen må ikke beskadiges. Undgå at trække og skubbe kasser mv. på tværs af gulvet. Benyt sække- eller perronvogn, skader skal rapporteres til arrangøren.
Messeplanen, med placering af udstillerne vil være klar ca. 20. August og vil blive udsendt til alle tilmeldte (email eller brev).
Ændringer i bordopstillingen og etablering af "workshop" eller demonstrationer kan kun ske efter samråd med arrangøren, men vi hilser det meget velkomment.( kontakt per email ).
Arrangøren ønsker at prøve det umulige: At skabe de optimale muligheder for alle udstillere. Vi er yderst modtagelige overfor forslag og ideer til ændringer, men ingen udstiller må forvente, at her-og- nu- ændringer kan gennemføres på stedet.

Der må ikke påbegyndes nedtagning af stand før kl. 17.00 søndag. Dette punkt skal overholdes, idet de besøgende betaler entré og kvaliteten af messen skal fremstå optimal fra start til slut.

Der vil være nattevagt tilstede i hallen, fredag til lørdag og lørdag til søndag. Ansvaret for udstillers varer og udstillede genstande påhviler udstiller selv under hele messen.

Tidsplan :
Fredag d. 8. september Kl. 14-24: Opsætning af stand.
Lørdag d. 9. september kl. 8.00-9.45: Opsætning af stand.
Kl. 9.45: Vi mødes ved Smykkesten og Fritid's stand og ønsker hinanden god messe.
Kl. 17.15: Vi mødes ved Smykkesten og Fritid's stand og nyder et glas rødvin, hvidvin eller rose.
Kl. ca. 18.15: Middag og hyggeligt samvær for udstillere og hjælpere der er tilmeldt udstillermiddagen.
Søndag d. 10. september Kl. 23.00: Alle skal nu være ude af hallen. På gensyn i 2018!

Stenmessen er åben for publikum Kl. 10.00 - 17.00 begge dage.